Menü
Kosár

Almatanoda - Szövegértés 1- 2. osztály

Almatanoda - Szövegértés 1- 2. osztály
Almatanoda - Szövegértés 1- 2. osztály
  • Készlet: Raktáron
  • Reward Points: 6
  • Termékkód: 7844
  • Méret: 165.00mm x 235.00mm x 0.00mm
  • Szerző: Diószegi Zsolt
  • ISBN: 9789635101399
  • belív: fekete-fehér
  • Védőborító: nincs
  • Oldalszám: 48
  • Méret: 165x235mm
  • Kötés: írkatűzött
  • Kiadó: TKK Kereskedelmi Kft.

Előző akciós ár: 690 Ft
Az előző 30 nap legalacsonyabb ára

Eredeti ár: 1 090 Ft
A könyv teljes ára


Online ár: 690 Ft (-37%)

Weboldalunkon leadott rendelésekre érvényes ár

Nettó ár: 690 Ft
Ár hűségpontban: 690

Szövegértés foglalkoztatóval azoknak a gyerekeknek szeretnék segítséget adni, akik játékos formában, az állatok jellemzőinek felidézésével szeretnének megismerkedni az ábécé betüivel. Szeretném megkönnyíteni azoknak a szülőknek a dolgát is, akik érdeklődő gyermeküket kívánják bevezetni az olvasás világába, szívesen szánnak időt arra, hogy kíváncsi csemetéjük mellé ülve megszerettessék a könyvet.

Ez a könyv nem az iskolai olvasókönyvet helyettesíti, hanem azt megelőzve vagy kiegészítve élményszerű, örömteli tevékenységet kínál a 6-8 éves korú kicsinyeknek és szüleiknek.

Olvasni jó, mert felfedezhetjük vele a valós és mesevilágot, s közben képzeletünk segítségével megláthatjuk annak csodáit, egyéni formában "levetíthetjük" magunknak az elképzelt világot.

A szövegértés fejlesztése koncentrikusan bővülő didaktikai feladat, vagyis az életkori sajátosságokat figyelembe véve, a fokozatosság elvét megtartva választjuk ki a szövegek témáit és fajtáit. Az általános iskola alsó tagozatába lépő kisdiák találkozik először a szövegtípusok sokszínűségével. Célunk az, hogy felkészítsük őket az információs társadalom kihívásaira és az élethosszig tartó tanulásra.

A szövegek legnagyobb részét a prózai formájú elbeszélő típusú szövegek teszik ki (emellett természetesen fontos, hogy a tanulók találkozzanak a verses formákkal is). A ráhangolódás történhet jóslással (cím vagy kulcsszavak alapján). A jóslás igen érdekes lehet a jelentésteremtés szakaszában is: egy-egy fordulópont előtt szakítsuk meg a történetet, és jósoltassuk meg a gyerekekkel, szerintük hogyan fog folytatódni, majd hasonlítsuk össze a jóslatot a felolvasottakkal. A történet végén adjunk kreativitást fejlesztő feladatokat: kérjük meg a gyerekeket, hogy képzeljék el és fogalmazzák meg, hogyan folytatódhat a történet.

Az Almatanoda sorozat kötetei:

  • Betű-hang, szótag-szó - 1. osztályosonak
  • Betűírás - betűk írása- 1. osztályosonak
  • Szorzás és osztás - 2. osztályosoknak
  • Ly vagy j  - helyesírási gyakorlófüzet alsó tagozatosoknak
  • Összeadás és kivonás - 1. osztályosoknak
  • Helyesírás, íráskészség 2. osztály
  • Szövegértés 1-2. osztály
  • Matematika 2.osztály

Írjon véleményt!

unio